niedziela, 9 czerwca 2013

4 urodziny LK!

Każdy musi przyznać, że 4 lata to szmat czasu. Zawsze uważałam, że będę na tej ocenialni do samego końca, nigdy jej nie opuszczę... Jak łatwo zmienia się życie człowieka...
Chciałabym w tym miejscu podziękować każdej oceniającej, jaka przewinęła się w ciągu tych minionych lat, każdej osobie oczekującej na ocenę bloga, każdemu czytelnikowi, który pokochał to miejsce, tę ekipę... Nawet jeśli ocenialnia niedługo zostanie zamknięta na amen, nawet jeśli my odejdziemy i zajmiemy się własnymi blogami, własnym życiem - mam nadzieję, że będziecie pamiętać o LK. 

Amira odeszła już z ocenialni, zostało mało blogów do oceny, więc myślę, że niedługo stąd znikniemy. Może nie na zawsze ze świata blogowego, ale z ocenialnianego pewnie tak. 
Szkoda, że tak to musiało się skończyć, ale wszystko co dobre kiedyś się kończy.

Jeszcze raz dziękuję każdej osobie z osobna, która miała jakiś wkład w tę stronę - bez Was LK nie dożyłoby 4 urodzin! :)

13 komentarzy:

  1. Ja wciąż nie mogę pogodzić się z tym, że znikacie.
    Ale gratuluję 4 rocznicy. To rzeczywiście szmat czasu. Pozazdrościć wytrwałości ^^

    Ściskam,

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie - czy po zamknięciu ocenialni blog będzie wisieć "dla potomności", czy zniknie?

    Pozdrawiam,
    Phoe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, to bardzo dobrze :) Bo czasami wracam do wystawionych mi ocen / komentarzy w celu przypomninia sobie rad / opinii :)

      Usuń
  3. Z tego, co widzę, to naprawdę szkoda, że znikacie. A właśnie chciałam się zgłosić do Was do oceny... Jeśli ktoś z Waszej ekipy jednak przymknąłby oko na powolne zakańczanie działalności i zechciałby ocenić moją stronę, byłoby świetnie. Oczywiście, to tylko luźna propozycja. Jeśli któryś z oceniających się zgodzi, mogę na swojego bloga, zamiast do LK, wrzucić link do prywatnego bloga oceniającego.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Winduru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no... Jedyna prawdziwie dobra ocenialnia :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za uznanie, ale wszystko, co dobre, szybko się kończy :)

      Usuń
  5. Dobry wieczór, ja z takim małym pytankiem do Sen Chu:) Nie wiem, na jakim etapie oceny Negatywu jesteś, chciałabym zmienić szablon, ale wolałabym nie robić Ci kłopotu, dlatego pytam. Mogłabym czy mam poczekać, aż ocena się ukaże? Dodam tylko, że chciałabym to po prostu zrobić jeszcze przed zakończeniem całego tekstu, poza tym poczekać oczywiście mogę;)

    Całuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, czy ktoś mnie tu jeszcze pamięta, ale z żalem przyjmuję fakt, że Literacka ostatecznie znika. Mimo wszystko odegrała duży etap w moim życiu i smutno mi się robi na myśl, że więcej jej już nie zobaczę. Każdej z Was, drogie oceniające, życzę powodzenia dalej:)
    Iseree/Yael

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że pamiętam! <3
      Na każdego kiedyś przyjdzie czas - na nas już przyszedł :c

      Usuń
  7. Katalog Ocenialni zaprasza na swoje drugie urodziny! W świątecznym poście trochę historii, liczb oraz… Niespodzianka! Jaka? A to już dowiecie się na blogu – http://katalog-ocenialni.blogspot.com.
    Serdecznie zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż... maj minął, czerwiec minął, oceny się nigdy nie doczekałam... Ale na swój sposób to również jest ocena (być może niepochlebna, ale nie mogę oczekiwać, by wszyscy wznosili pieśni pochwalne nad moimi wypocinami). Tak więc mimo wszystko dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Nie mam najzwyczajniej w świecie czasu, by dokończyć ocenę. Zostało mi niewiele, ale mam teraz tak chujowo w prywatnym życiu i tak nieciekawie, że myślenie o życiu blogowym to ostatnie, czego pragnę.
      Ocena się w końcu pojawi, choć ostatnimi czasy bardzo mocno myślę nad tym, by zrezygnować już z tego i nie ocenić. Ale chcę ze względu na te trzy osoby, które nadal czekają.
      Nie wiem, co miałabym tutaj jeszcze powiedzieć... Przepraszam, że w moim życiu osobistym dzieje się źle?

      Usuń