poniedziałek, 25 marca 2013

Odmowa oceny bloga: amazing-monster.blogspot.com

Odmowa oceny bloga: 

Powód:

Brak dostępu do zawartości bloga. Co za tym idzie - ni w ząb nie da rady napisać oceny.


***

Rewa się nie odzywa, więc jej blogiem najpewniej zajmie się Nearyh, wiem, że Aicie został tylko jeden blog do ocenienia, Amira także wrzuci coś od siebie, ja ciągle ciułam się ze swoją kolejką... Nie wiem tylko, co z dolcze, bo mi nie odpisuje. Jeżeli tutaj zagląda to prośba, żeby mi odpisała albo tutaj, albo na Gadu, czy odda oceny, czy ktoś inny ma się zająć jej blogami.

I która z dziewczyn pragnie przejąć blogi z wolnej kolejki? Bo pamiętam, że któreś się deklarowały, ale Gadu nie zapisało mi tego i nie mogę znaleźć, więc napiszcie jeszcze raz, kto co bierze, żebym mogła wpisać i mieć to z głowy.

4 komentarze:

  1. W-swiecie-bez-milosci jest już mocno przeterminowane. Nie ma daty punlikacji, jednak komentarze pod najnowszym rozdziałem pochodzą z listopada, więc...
    Jeśli chodzi o deusexmachina, to pisałam, że mogę go ewentualnie przygarnąć, gdy opróżnię swoją kolejkę, ale muszę się jeszcze zastanowić czy dam radę.
    Dolcze chyba najłatwiej będzie poprosić o kontakt na jej blogu, bo faktycznie dawno obiecała ocenę, ale do tej pory się nie odezwała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Data jest z boku - 06.11 zeszłego roku.

      Jak zawsze zbyt leniwa na przelogowanie się - Nerka :3

      Usuń
    2. U mnie nic takiego się nie wyświetlało, ale to pewnie dlatego, że na iPadzie wyłącza mi się automatycznie szablon mobilny. Jak przełączyłam, to faktycznie data się pojawiła ;)

      Usuń
    3. Tak czy siak - przeterminowany tekst xD
      Ale dyskusje bez sensu są takie fajne <3

      Usuń